Subject: 17116 RMK Liivamäe teede mahasõidu projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 09:37:33 +0300

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Reio Vesiallik <[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 3:29 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RMK Liivamäe teede mahasõidu projekt

Tere.

Küsin Sinult abi. Kas Lääne-Viru maakond on Sinu tööpiirkond?

OÜ Reaalprojekt on koostamas Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel
projekti „Liivamäe teed“ (P23055).

Projektis on ette nähtud projekteerida riigiteelt mahasõit Kuivajõe-Lavi
teele algusega Põlula-Liiva riigiteelt.

Antud asukohas on olemasolev mahasõit raadiustega 10m.

Kas Transpordiametile sobib kui rekonstrueeritav mahasõit jääb samade
raadiustega, et mitte maha võtta elamumaal asuvaid ilupuid, mis ei pruugi
kinnistuomanikule sobida.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee